THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

حبل من الله حبل من الناس




Dan syaitan berkata ketika perkara hisab telah diselesaikan,"Sesunnguhnya Allah telah menjanjikan kepadamu janji yg benar,dan aku pon telah menjanjikan kepadamu tetapi aku menyalahinya.Tidak ada kekuasaan bagiku terhadapmu,melainkan sekadar aku menyeru kamu lalu kamu mematuhi seruanku,oleh sebab itu janganlah kamu mencerca aku,tetapi cercalah dirimu sendiri.Aku tidak dapat menolongmu dan kamu juga tidak dapat menolongku.Sesungguhnya aku tidak membenarkan perbuatanmu mempersekutukan aku sejak dahulu."Sungguh orang yang zalim akan mendapat siksaan yang pedih.

2016年2月29日月曜日

CML?

Alhamdulillah 'ala kulli hal.

Saat aku enak diulit nikmat bahagia atas perkhabaran kandunganku, saat itulah Dia mengejutkanku daripada tidur nyenyakku.

Doktor mengesahkan aku salah seorang ahli keluarga CML. Seakan menerima tamparan yang amat kencang.

Demi menyelamatkan diri sendiri dan kandungan, aku memilih rawatan injection interferon untuk bertahan seketika.

Alhamdulillah interferon dpt menstabilkan WBC supaya dpt bersalin dgn normal atas izinNya.

10/12/2015, lahirlah puteri comel penyejuk mata kami sekeluarga. Sempat bf hampir 2 bulan sambil bertahan dengan interferon.

8/2/2016, terujilah jiwa raga seorang ibu dek TKI. Walaupun susu ibu adalah susu terbaik, sekarang tidak lagi untuk puteriku,susu ibu telah bertukar menjadi racun. Maafkan ibu anakku.

29/2/2016, masih lagi berjuang.

-fight for cancer free-

0 comments: